Φωτογραφίες

Ιστορικό Ελληνικής Μέριμνας - Παιδικής Στέγης

Λίγα Λόγια..

old logo

Η Ελληνική Μέριμνα είναι Φιλανθρωπικό Σωματείο, Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.

Ιδρύθηκε το 1946. Το σύνθημα της ήταν η αγάπη για τον πλησίον μας, αλλά προπαντός αγάπη για το ΠΑΙΔΙ.

Η Ελληνική Μέριμνα βοήθησε το παιδί στην υγεία του, στη μόρφωσή του και στον ψυχικό του κόσμο.


Ιδρύθηκαν 50 παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα.
Η δραστηριότητα του Σωματείου εκδηλώθηκε στους κάτωθι τομείς.

  1. Πρόνοια και περίθαλψη των οικογενειών.
  2. Μαθητικά συσσίτια
  3. Παιδικές Γωνιές - προσχολική ηλικία
  4. Βρεφικοί Σταθμοί
  5. Παιδικές Στέγες
  6. Παιδικές κατασκηνώσεις
  7. Νυχτερινά Δημοτικά Σχολεία για εργαζόμενα παιδιά. Ανεγνωρισμένα από το κράτος (Ν.3094)για την καταπολέμηση του αναλφαβητισμού

 

Η Παιδική Στέγη Λάρισας της Ελληνικής Μέριμνας, ιδρύθηκε το 1948 και εξακολουθεί να λειτουργεί παραδειγματικά μέχρι σήμερα.
Φιλοξενεί 120 παιδιά , εργαζομένων μητέρων και απόρων οικογενειών.
Λειτουργούν τμήματα προνηπίων και 2 τμήματα νηπιαγωγείου, με ειδικευμένο έμπειρο προσωπικό. Το 2008 η έδρα της Ε. Μ. μεταφέρθηκε στη Λάρισα, διότι λόγω οικονομικών προβλημάτων, έκλεισαν όλα τα Ιδρύματα της Ε. Μ. πλην της Λάρισας.

Σκοποί του Σωματείου

  • η διατήρηση και καλή λειτουργία της Παιδικής Στέγης
  • ενίσχυση και υποστήριξη αναξιοπαθούντων, κυρίως παιδιών

Διοικείται από 15μελες Συμβούλιο με πρόεδρο την Αγγελική Σιτρά.

Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου: Πρόεδρος Αγγελική Σιτρά, αντιπρόεδρος Βασιλική Γαλάνη, γραμματέας Ευαγγελία Κούρτη, ταμίας Ευγενία Καρλιγκιώτου, έφοροι Ελένη Λαχανά και Καλλιόπη Καζαντζή.

Μέλη: Ελισσάβετ Βαγενά, Άρτεμις Γκουργκούλια, Μαρία Παγουροπούλου, Ξανθίππη Τσολάκη, Βικτωρία Φασούλα.

Αναπληρωματικά μέλη: Αθηνά Δημητρακοπούλου, Κερασία Καραμήτρου, Μελπομένη Κλέτσα, Σουλτάνα Φώλια.

 

Σκοπός λειτουργίας είναι να προσφέρει:

  • Προσχολική αγωγή που ακολουθεί τις πιο σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κάθε ηλικίας για την ολόπλευρη και σφαιρική νοητική, συναισθηματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών.
  • Την καθημερινή φύλαξη, φροντίδα, ημερήσια διατροφή, διαπαιδαγώγηση & ψυχαγωγία των νηπίων, που εξαιτίας της εργασίας και των δύο γονέων ή άλλης κοινωνικής αιτίας δεν την έχουν.
  • Ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα περιβαλλοντικής, κυκλοφοριακής, μουσειακής αγωγής κ.τ.λ., καθώς επίσης και επαφή με την κοινότητα, που προσφέρουν στο παιδί ευκαιρίες για απόκτηση ειδικών γνώσεων, ανάπτυξης της προσωπικότητάς του και κοινωνικοποίηση.
  • Κατάλληλη προετοιμασία για τα παιδιά της νηπιακής ηλικίας για την απρόσκοπτη είσοδό τους στο Δημοτικό Σχολείο, μέσα από προγράμματα ανάλογα της νοητικής και ψυχοκινητικής τους εξέλιξης.
  • Ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και προβληματισμό των γονέων σε θέματα αγωγής, ψυχολογίας και σχέσεων με τα παιδιά τους. 

Πληροφορίες

Κατασκευή ιστοσελίδων iNNOVENT